סיה אירועים – נס ציונה

אולם אירועים חדש בנס ציונה

וייצמן 30, נס ציונה

    הכירו את סיה אירועים - SIA EVENTS - אולם וגן אירועים קטן, חדש, בנס ציונה. סיה אירועים ממוקם בכניסה לעיר, ברחוב ויצמן 30, נס ציונה. באולמי סיה ניתן לחגוג עד 200 איש. הגישה למקום נוחה מהכבישים המהירים (כביש 4, כביש 431 ועוד), היא ממוקמת במיקום מושלם בין ראשל"צ לרחובות, באזור פסטורלי, נעים, עם מתחם חניה ענק, חופשי לאורחי האירוע.

    סיה אירועים לוקחים את תחום האירועים הקטנים צעד קדימה. אולם מודרני, מאובזר בטכנולוגיות המתקדמות ביותר מבחינת סאונד, מסכים, אקוסטיקה, ותאורה.

    גן פתוח, אולם חדשני, ומתחם לחופות - מתחמי האירוח בסיה:

    הכניסה למקום היא דרך גן בעיצוב אורבני-כפרי, עם הצללה מיוחדת ואלגנטית, עם ריהוט גן מרשים ויפיפה, עם בר משקאות מלא נוכחות, גן פתוח באווירה קסומה ביותר.

    אולם האירועים בנוי עם תקרה גבוהה, מערכות טכנולוגיות חדשות, יש בר משקאות מעוצב ויפה, שולחנות עץ גדולים ומפנקים, קירות אבן ומשחק של חומרי עיצוב שיוצרים חזות מרתקת, ריהוט אקלקטי ועוד. האווירה באולם ורסטילית, ומשתנה עם מהלך האירוע - מאווירה נינוחה ועדינה, המתקדמת לעוצמתית וסוערת.

    בנוסף, ישנו מתחם שלישי, בו מתקיימות החופות - מתחם אינטימי וקסום לרגעי החופה המרגשת.

    השילוב של הגן הפתוח, האולם המודרני, המיקום המושלם בכניסה לנס ציונה, החניה המרווחת, כבר ממקמים את סיה כדבר הבא בתחום האירועים, וזה לפני שהגענו למנה העיקרית..

    קולינריה פורצת דרך - האוכל בסיה אירועים:

    מטבח האירועים בסיה מנוהל על ידי צוות שף עתיר ניסיון, שמגיש לכם חוויה קולינרית יוצאת דופן. מטבח שמדבר בשפה המקומית, הים תיכונית, ועם זאת מספק עוצמות אחרות. שילוב טעמים מפתיע, חומרי גלם איכותיים שמורגשים בכל מנה, החוויה כאן היא של מסעדה יוקרתית, מנות מגוונות, מוגשות באסתטיות, טעימות מאוד. קשה עד בלתי אפשרי להישאר אדיש לקולינריה פורצת הדרך בסיה אירועים.

    צוות הניהול והשירות בסיה מלווה אתכם בחום ובמקצועיות רבה, כדי להעניק אירוע איכותי, בולט, אירוע מלא חוויות שנצרבות בתודעה.

    רוצים לגלות עוד על הסטנדרט החדש של סיה אירועים ולבדוק תאריכים פנויים? סיה אירועים לשירותכם - 052-9709902

    כתובת

    וייצמן 30, נס ציונה

    טלפון
    מספר אורחים

    עד 200 איש

    כשרות

    כשר

    keyboard_arrow_up