אולמות אירועים ביפו

העיר יפו, עיר נמל עתיקה בארץ ישראל שאוחדה עם העיר תל אביב בשנת 1949 נחשבת לאחת הערים המבוקשות בארץ בתחום הארועים. לעיר יש אוצרות היסטורים ורבים ותושבי הארץ מעדיפים לחגוג באולמות אירועים ביפו בשל האווירה הייחודית והמרגשת הטבעית שיש באזור. אתם תוכלו למצוא אולמות אירועים רבים ומגוונים ביפו שיכלים להתאים לכל סוגי האירועים שלכם. אם אתם מתכננים לעשות אירוע ברית מילה ביפו או אולי בר מצווה באולם אירועים או לחלופין אירוע צהריים במסעדה בנמל של יפו, ההיצע גדול ומרשים ולכם נותר רק לבחור את המקום האידיאלי עבורכם.

אולמות אירועים קטנים עד 150 איש ביפו

אם אתם מתכוונים לחגוג אירוע משפחתי או עסקי עד 150 איש, אתם צריכים לחפש אולם אירועים קטן שמכיל את כמות האנשים שלכם אבל מצד שני שלא יהיה אולם אירועים גדול מידי. כן, הגודל כן קובע באולמות אירועים. אולם אירועים גדול מידי שמכיל כמות אורחים של 500 איש ואתם הזמנתם רק 150 או 200 איש, יכל להשפיע מצב בו האולם ירגיש גדול ומרוחק מידי, בעל השמחה לא יצליח לראות ולחוש את כל האורחים ויכל להיווצר מצב בו האווירה מנוכרת מעט וחסרת אינטימיות.לעומת זאת, בבחירת אולם אירועים ביפו שמכיל כמות קטנה של אורחים ואתם הזמנתם כמות אורחים גדולה,ייתכן מצב בו יהיה צפיפות בין השולחנות, תורים בעמדת המזנונים ותחושה כללית של אווירה לחוצה ופחות חופשיה שתוכלו לקבל באולם עם מרחב גדול שמתאים לכמות האורחים.

מחיר מנה באולם אירועים ביפו

אירועים רבים מקבלים רמת מחיר דומה וסוג האירוע משפיע ישירות על המחיר הסופי. באירועי ברית מילה או בריתה, אירועי ימי הולדת, זבת הבת, אירועים שלרוב נחגגים באולמות אירועים כמו חתונות ובר מצווה מקבלים רמת מחירים די דומה. למשל מחיר מנה של אירוע ברית יהיה זול ממחיר מנה של אירוע חתונה באותו האולם ועם כמעט אותה ההשקעה וזאת לאור סוג האירוע. באירוע מסוג ברית מילה יש שנוהגים לערוך אירוע קליל ודי פשוט, בעלי האולמות אירועים ביפו יודעים שהרווחיות באירועים מסוג אלו פוחתת שכן בעל האירוע לא רוצה להשקיע אמצעים רבים ואם אפשר לצאת ברווח מהאירוע מה טוב. באירוע חתונה באולם אירועים ביפו מחיר המנה יהיה גבוה בהרבה ממחיר מנה של ברית וזאת לאור ההשקעה הרבה והמעורבות הרגשית שיש לבני הזוג באירוע המרגש שלהם. האורחים שבאים לאירוע חתונה יתנו מתנה גדולה בהרבה מאשר באירוע של ברית ובהתאמה כך ההוצאות.

keyboard_arrow_up