אולמות אירועים בפתח תקווה

בשנים האחרונות נראה שפתח תקווה משנה כיוון ונהפכת למעצמת אירועים, וזאת בשל ריבוי האולמות שנפתחים באזורי התעשייה בעיר. רוב האולמות שוכנים באזורי התעשייה המפותחים של העיר – בעיקר בסגולה, ירקונים ואפילו בקריית מטלון שהפכה לאזור עסקי שוקק חיים. כל אלה מאפשרים לבעלי אירועים למצוא ביתר קלות אולם העונה לדרישות שלהם, החל מאירוע ענק כמו חתונת וכנסים עסקיים, ועד אירועי בוטיק קטנים כמו חתונות אינטימיות קטנות, בר או בת מצווה, ברית או בריתה ואפילו כנס עסקי קטן.

מגוון לופטים לעריכת אירועים קטנים בפתח תקווה

מלבד אולמות אירועים בפתח תקווה שיכולים להכיל כמות גדולה של אורחים, תמצאו בה לופטים נהדרים בהם נהוג לערוך בר או בת מצווה. היופי בלופים שכאלה שהם מתאימים לאירועים קטנים שרוב האורחים בהם הם ילדים וחבריהם של החוגגים. לרוב, בעלי לופטים מציעים לחוגגים חבילת אירוע הכוללת הכל במחיר משתלם במיוחד ובה צילום, אטרקציות, תקליטן, הסעות, אוכל לילדים ועוד. מלבד זאת, ישנם לופטים או אולמות אירועים בפתח תקווה שילוב של מועדון לילדים ומקומות ישיבה למבוגרים, כך שבעלי האירוע יוכלו ליהנות מכל העולמות.

אולמות אירועים בפתח תקווה

אולמות אקסקלוסיביים ומפוארים בפתח תקווה

היופי באולמות באירועים בפתח תקווה הוא דווקא העיצוב המיוחד של האולמות, בשל התחרות הגדולה וריבוי האולמות באזור, נראה כי בעלי אולמות משקיעים רבות בעיצוב האדריכלי של האולמות, כך שהם יוכלו לספק ללקוחות שלהם מגוון רב של אפשרויות כמו בופה מפואר לקבלת הפנים, גינה מרשימה לעריכת החופה, בר קוקטיילים עשיר ועוד. מובן שמלבד הפאר וההדר תוכלו למצוא גם שירותי קייטרינג גורמה בסגנונות שונים על פי בחירה, כאשר ניתן לחוש את ההשקעה במנות האוכל ובצורת ההגשה שלהם, הן מבחינת עיצוב המנות והן מבחינת כלי ההגשה.

אולמות אירועים בפתח תקווה

השקעה בשירות ללקוח ולאורחים

מלבד הפאר וההדר, אולמות אירועים בפתח תקווה משקיעים רבות בשירות הניתן ללקוחות ולאורחים, משום ששירות טוב הוא פקטור משמעותי לבעלי האירוע, וכמון שירצו את השירות הטוב ביותר לאורחים שלהם. את ההשקעה בשירות הם מבצעים על ידי הכשרות לעובדים, גיוס קפדני של מלצרים ואנשים שירות, פיקוח על העובדים, מנהל אירועים סבלני והוגן ועוד.

Comments

הוסף תגובה

mood_bad
  • טרם התקבלו חוות דעת.
  • chat
    הוסף תגובה
    keyboard_arrow_up