אולמות אירועים באור יהודה

באור יהודה יש בסביבות 40 אלף תושבים ובעיר תוכלו למצוא פנינות קולינריה, דוגמת מסעדות ודוכני מזון שמגישים את אותו התפריט מזה שנים רבות במסורת עתיקה ובמקצועיות רבה. בשנים האחרונות הוקמו כמה אולמות אירועים באור יהודה שנותנים מענה לביקוש שהולך וגדל מצד התושבים. אולמות אירועים קטנים ובנוניים שמכילים עד 350 מוזמנים הוקמו לאחרונה באור יהודה והם מביאים איתם את הטרנד של אולמות האירועים הקטנים שהחל בארץ.

אולם אירועים או מסעדה?

אם אתם רוצים לערוך אירוע משפחתי כמו יום הולדת לאמא, יום נישואין 25, אולי הבן הגיע לגיל מצוות וזה הזמן להתכונן לבר מצווה? בכל סוג אירוע שתרצו לעשות, תוכלו למצוא את אולם האירועים באור יהודה שייתן לכם את המענה המושלם. יש שבוחרים לעשות אירועים במסעדות, לרוב מדובר על אירועים קלילים יותר עם כמות מוזמנים של עד 150 איש כי מעבר לכך ככל הנראה תצטרכו אולם אירועים באור יהודה שיכיל את כל האורחים. אחד היתרונות הבולטים בבחירת מסעדה לאירוע באור יהודה הוא שהמוניטין והשם של המסעדה מדברים בעד עצמם. אם בחלק מאולמות האירועים אתם לא מכירים את צוות המטבח והאוכל, במסעדה בעלת וותק ומוניטין הצד הקולינרי הוא הצד החזק והפחות מפתיע. בעל השמחה והאורחים יודעים למה לצפות, לאיזה סוג אוכל ושירות ודבר זה בהרבה מהפעמים חוסך הפתעות ואי נעימויות ויש שיעדיפו ללכת על בטוח ולעשות אירוע במסעדה באור יוהודה. יתרון בולט של אולם אירועים באור יהודה על פני מסעדה זה הגמישות הקולינרית, באולם אירועים תוכלו לבחור לכם את התפריט, צוות המטבח יכל להתארגן ולהכין מנות מיוחדות עבור האירוע שלכם בשונה ממסעדה של אירועים בה יש פחות גמישות בתפריט. בנוסף תוכלו לעצב לכם את האירוע כראות עיניכם, באולם אירועים תוכלו לקחת חלל פנוי וממש לצייר לכם את האווירה לפי טעמכם האישי.

אולם אירועים אורבני וחדש אל מול אולם אירועים ותיק בעל מוניטין רב שנים

באור יהודה יש מגוון אולמות אירועים. העיר בעלת מספר תושבים קטן יחסית והרבה מהתושבים מכירים זה את זה. בעבר היו מספר מועט של אולמות אירועים באור יהודה שלא נזקקו לפרסום רב. תושבי העיר היו נוהגים לחגוג את מגוון האירועים המשפחתיים באותו אולם ותיק כמסורת והרגל. בשנים האחרונות קמו אולמות אירועים באור יהודה שמדברים את השפה החדשה בתחום האירועים. אולמות אירועים אורבנים ומעוצבים בסגנון נקי ועדכני עם תודעת שירות גבוהה מאוד מציעים לכם פתרונות מעולים לעריכת האירוע המרגש שלכם.

keyboard_arrow_up