אולמות אירועים ברעננה

מחפשים לערוך אירוע באזור הצפון הקרוב? אתם חייבים להגיע ולהתרשם ממבחר אולמות אירועים ברעננה, כאלה שבטוח יתאימו לאופי האירוע שלכם. רעננה אולי מוכרת יותר כעיר בירת ההייטק הישראלי ובה שוכנות חברות הייטק בינלאומיות, אך לאחרונה נפתחים בה עוד ועוד אולמות אירועים יוקרתיים בסדרי גודל שונים, החל מאולמות בוטיק אקסקלוסיביים ועד אולמות גדולים ומפוארים המציעים אירוח של 500 ואפילו 1,000 אורחים.

למה כדאי לערוך אירוע ברעננה?

לוקיישן מצוין

אזור התעשייה של רעננה מתפתח מאוד בשנים האחרונות ובעיקר רחוב התע"ש הנחשב לרחוב הרוחב של אזור התעשייה, ובו תמצאו מגוון רב של עסקים ואולמות המציעים שלל אפשרויות עבור המבקרים במקום. מלבד זאת, רעננה כשלעצמה היא לוקיישן מצוין, היא קרובה לאזור הצפון והשרון וגם לאזור המרכז, ולכן אם יש לכם אורחים משלושת האזורים הללו, הם יוכלו להגיע בקלות למקום.

אולמות המציעים אוכל גורמה משובח

שלא כמו בערים אחרות, אולמות אירועים ברעננה מציעים מגוון סוגי מנות אוכל, בדגש על צורת ההגשה שלהם, וזאת כמובן לצד צוות מלצרים אדיב וסבלני. זאת תמצאו כמובן במגוון אולמות האירועים החדשים והוותיקים בעיר. לצד כל אלה, גם עיצוב האולמות שובה את העין, כלל האולמות מעוצבים בעיצוב אדריכלי נחשק, כך שמצד אחד ניתן לערוך בהם כנסים עסקיים, ומצד שני אירועים פרטיים כמו חתונה, בר ובת מצווה, ברית ובריתה ועוד.

ריבוי אולמות האירועים ברעננה

רעננה התפתחה מאוד בשנים האחרונות ונבנים בה זה אחר זה אולמות אירועים מפוארים המציעים מגוון אפשרויות לבעלי אירועים, החל מאולמות קטנים בסגנון לופטים לחגיגת אירועים קטנים ועד אולמות פאר שיכולים להכיל כמות גדולה של מוזמנים. כל אלה כמובן הם עוד סיבה נהדרת להגיע ולהתרשם משלל האולמות באזור.

גני אירועים מרשימים או אולמות מקורים

אם בחרתם להגיע להתרשם ממגוון אולמות אירועים ברעננה, דעו כי סגנונות האירוח משתנים מאולם לאולם, ולכן תוכלו לבחור את הסגנון האהוב עליכם. כך למשל תוכלו למצוא גני אירועים בהם הישיבה היא תחת כיפת השמים, או אולם המשלב גן לעריכת החופה וישיבה באולם מסורתי מקורה.  

keyboard_arrow_up