אולמות אירועים בצפון, טרנדים ומגמות לשנה החדשה

שנת 2019 ממש בפתח, ומביאה עמה מגוון טרנדים חדשניים שבהחלט הולכים לשנות את הקונצפט המסורתי של אולמות אירועים בצפון, ולכן יצאנו לבדוק מה באמת הולך להשתנות בשנה החדשה. אז אם גם אתם בשלבי בחירת אולם אירועים, הכתבה הזאת הדיוק בשבילכם.

ניתן לומר שבחירת אולם אירועים היא המשימה המורכבת ביותר מבין שלל המשימות העומדות בפני בעלי האירוע, הרי אם נמנה את מספר אולמות אירועים בצפון נגלה שיש עשרות שכאלה, כאשר כל אחד מהם מציע חווית אירוח שונה. חלקם יציעו אירוע תחת כיפת השמים, גינה מטופחת עם נוף ירוק לחגיגת החופה, סגנון יוקרתי, סטייל בוטיק ונראה כי הרשימה עוד ארוכה. אז בואו נראה אילו טרנדים יככבו השנה, והאם הם מתאימים לאופי האירוע שלכם.

על חתונה הפוכה כבר שמעתם?

חתונה הפוכה הוא מושג די חדש בתחום החתונות, אך נראה שהוא זולג מעט גם לאירוע בר ובת מצווה. למעשה, מדובר בסדר הפוך של האירוע המסורתי, במקום בופה בקבלת פנים, חופה, מנות ראשונת ושניות, ריקודים וכו', פשוט עושים הכל בסדר שהזוג קובע. אפשר לערוך את האוכל כבר בהתחלה, כדי שכל מי שיגיע רעב יוכל לאכול בכיף, לאחר מכן אפשר לערוך את החופה ולהקפיץ את האורחים לרחבת הריקודים.

אולמות אירועים בצפון

חתונות ביום שישי או חתונות צהריים בימים רגילים

חתונות שישי אומנם לא זרות לנו, אלא זה כמה שנים נהפכו לטרנד של ממש. מסתבר שגם בשנה הקרובה עוד נקבל הזמנות (והרבה) לחתונות שישי, במיוחד בתקופת הקיץ, שאז אשר לערוך את החופה וקבלת הפנים תחת השמש החמימה. מלבד זאת, אנו רואים יותר חתונות צהריים בימים רגילים, כלומר לא חתונות שמתחילות בשמונה בערב, אלא בחמש או שש ומסתיימות מוקדם יחסית.

אולמות אירועים בצפון

תפריט מסעדה באולמות

אולמות אירועים בצפון רבים ואפילו אולמות באזור המרכז מציעים קונצפט של תפריט מסעדה, וזאת בשונה מבופה פתוח בהגשה עצמית או מהגשת מנה ראשונה, שנייה וקינוח. אז מה זה תפריט מסעדה? פשוט מגישים לאורחים תפריט והם יכולים להזמין כל שירצו מהמלצרים ויקבלו את המנות חמות. כלומר, מי שמעוניין לוותר על מנה ראשונה, ייגש ישר לעיקרית, או מי שמעוניין רק במנות ראשונות יוכל לקבל שני סוגי מנות ראשונות וכך הלאה.

Comments

הוסף תגובה

mood_bad
  • טרם התקבלו חוות דעת.
  • chat
    הוסף תגובה
    keyboard_arrow_up