אירועי בוטיק קטנים

חוגגים ברית מילה? אולי יום הולדת לסבתא? מתכננים אירוע חברה? אם בא לכם לעשות אירוע מושקע וקטן יש מספר מקומות לאירועי בוטיק קטנים בארץ. בפורטל אולמות אירועים ריכזנו מבחר מקומות שיכלים להתאים לאירועי בוטיק קטנים או גדולים אבל העיקר שיהיו שמחים ומרגשים. 

חלל קטן ואינטימי לאירוע של עד 50 איש

אם יש לכם אירוע של עד 50 או 70 איש, אירוע קטן ואינטימי ואתם מחפשים מקום לחגוג בו אז כדאי מאוד שתבחרו במקומות בוטיק קטנים שמכילים בדיוק את כמות האורחים הצפויה על מנת לקבל תחוש של אינטימיות וקרבה, תחושה של משפחתיות עם יתרון של בעלי השמחה המרגישים וחווים את האירוע במלואו, עם תשומת לב גדולה יותר ונתינת יחס לאורחים.

ישנם מבחר מסעדות ואולמות אירועים קטנים שעושים אירועי בוטיק קטנים במהלך היום וכמובן שבשעות הערב. אירועים של מהלך היום, אירועי צהריים מתומחרים זול יותר מאירועי הערב על פי רוב וזה בגלל העלות השולית הפוחתת של הוצאות אירוע צהריים מול אירוע ערב.

אירועי בוטיק קטנים באולמות אירועים קטנים ולא רק במסעדות

בשנים האחרונות הוקמו אולמות אירועי בוטיק קטנים בארץ ובפריסה נרחבת. הביקוש ההולך וגובר לאירועים קטנים של עד 50 או 100 איש הביא להקמת אולמות אירועים קטנים ואינטימיים. אירועי בוטיק קטנים שבעבר היו נחגגים במסעדות ובחללי אירועים קטנים הפכו בשנים האחרונות לאירועים שנערכים באולמות אירועים קטנים, אולמות אירועים שעושים אירועי בוטיק מידי יום. אולמות אירועים קטנים נפתחו בסמוך למתחמי הייטק ומסחר, בקרבת אזורי מקום העבודה שמתאימים מאוד לאירועי צהריים, אולמות אירועים שהבינו כי יש פוטנציאל גם באירועים קטנים, נפתחו גם במתחמי ספורט ובנקודות גישה מרכזיות למען נוחיות האורחים להתמצאות, הגעה וחניה.

מקומות רבים, אם כן מספקים לכם מענה לעריכת אירועי בוטיק קטנים, חשוב לזכור שתכנון מקדים בבחירת המקום לפי המיקום, הסגנון והתקציב שלכם יפחית את הסיכוי להפתעות ויגדיל את הסיכויים שהאירוע שלכם יצא שמח, מלא רגש ובהצלחה רבה.

יתרון נוסף בעריכת אירועי בוטיק קטנים הוא בטיפול וההקפדה של שף וצוות המטבח בהוצאת המנות והאוכל לאורחים. כאשר אולם אירועים קטן או מסעדת אירועים שמוציאה כמות קטנה של מנות, יכלה לשים תשומת לב רבה יותר והשקעה גדולה יותר לכל מנה, אוכל שנעשה בכמויות קטנות, כמו שבאירועי בוטיק קטנים ברוב הפעמים יראה ויטעם טוב יותר בהשוואה לאירועים גדולים של מאות מוזמנים.

keyboard_arrow_up