אולמות אירועים במרכז

אזור המרכז השוקק חיים הוא אחד המקומות הפופולריים לעריכת אירוע, זוגות רבים זה אחר זה מחפשים אולמות אירועים במרכז, ובצדק. הסיבות נועצות באזור האורבני, בקרבה לחוף הים ובכלל באווירה השונה שיש באזור. רק נציין שישנם כמה לוקיישנים מרכזיים באזור המרכז בהם תמצאו ריכוז של אולמות כמו בראשון לציון, תל אביב, יפו ולאחרונה גם בפתח תקווה.

אולמות אירועים מול הים

אם גם אתם חולמים לערוך אירוע מול הגלים המתנפצים, דעו כי ישנם מגוון אולמות אירועים במרכז השוכנים ממש פסיעה מהים, כך שהחופה תערך מול הבריזה המדהימה עם גווני השקיעה שיעניקו לתמונות שיק אמיתי. מלבד הבריזה הנעימה, מדובר על אולמות יוקרתיים המציעים מגוון אפשרויות אירוח כמו בופה המבוסס על הגשה עצמית, דוכני מזון המלאים בכל טוב, אפשרות לישיבה תחת כיפת השמים, טרסה הפונה לים הפתוח ועוד ועוד.

 

לערוך אירוע באווירה אורבנית

יתרון נוסף לעריכת אירוע באולמות אירועים במרכז הוא האווירה האורבנית הקיימת רק באזור המרכז. כך למשל, תוכלו למצוא אולמות אירועים בתל אביב המציאים קונצפט אירוח מעניין, משום שהם עורכים גם אירועים עסקיים, כך שהאולמות מעוצבים בצורה אדריכלית מרשימה המתאימה לעידן המודרני.

מאירועי בוטיק ועד אירועי ענק

כיום תוכלו למצוא אולמות אירועים במרכז בעלי גדלים שונים, החל מאולמות בוטיק המציעים אירוח לכמות קטנה של אורחים ועד אולמות גדולים שיכולים להכיל 500 ואפילו 1,000 מוזמנים. מלבד זאת, ישנם אולמות אירועים המציעים אולם קטן לאירועי בוטיק ואולם גדול לאירועים גדולים יותר במתחם אחד, כך שתוכלו לבחור את גודל האולם על פי כמות המוזמנים שלכם.

 

מגוון סוגי מנות אוכל

היופי באולמות אירועים במרכז הוא הגמישות מבחינת אוכל, הרי האוכל הוא גולת הכותרת באירוע, ונראה כי אולמות משקיעים רבות כדי להתאים לבעלי האירוע את המנות על פי אופי המוזמנים. כך למשל תוכלו למצוא אולמות המציעים אוכל טבעוני, חלבי, בסגנון אסאדו על האש, צמחוני ועוד. מובן שתוכלו לבחור את מנות האוכל על פי המוזמנים, ואף לשכור את המקום ולהביא קייטרינג חיצוני על פי בחירה.

 
keyboard_arrow_up