אולמות אירועים בשפלה

איזור השפלה הוא האיזור בין שפלת ערי יהודה למישור החוף. האיזור מכיל ערים רבות דוגמת נס ציונה, רחובות, יבנה, מודיעין, לוד ועוד. האיזור בעל ריבוי אולמות אירועים בהתאמה לביקוש הרב מתושבי האיזור. באופן יחסי לתל אביב אולמות אירועים בשפלה מתומחרים נמוך יותר ובמרחק לא גדול מהמרכז אתם יכלים להרוויח מאוד מאירועים מושקעים מבלי לקרוע את הכיס.

אולמות אירועים קטנים בשפלה

נראה שבשנים האחרונות מתפתחת מגמה של אירועים קטנים. אם בעבר היו מאות מוזמנים בכל אירוע, היום הטרנד הוא לעשות אירועים קטנים, אירועים של עד מאה איש או מאתיים איש מושקים אך מצומצמים בכמות האורחים. בעקבות הטרנד קמו בשנים האחרונות עוד ועוד אולמות אירועים בשפלה שמתאימים במיוחד לאירועים קטנים, אירועי ברית מילה ובריתה, אירועי בר מצווה או בת מצווה, אירועי חברה, כנסים, ימי הולדת ועוד.

איזורי תעשייה מפותחים

אנחנו עדים לתהפוכה של איזורי התעשייה בשפלה בשנים האחרונות. בעבר היו איזורים אלו מושפעים בחקלאות או תעשייה כבדה וישנה ובשנים האחרונות עם מהפיכת ההייטק הישראלית, הפכו איזורי התעשיה בשפלה לאיזורי מסחר והייטק. בהלימה להתפתחות איזורי ההיטק-התפתחו מתחמי בילוי רבים, מה שהביא להתפתחות ענף האירועים באיזורים אלו. בשנים האחרונות הוקמו אולמות אירועים בשפלה באיזורי התעשייה המפותחים שנהנים משכירויות זולות יחסית, חניה בשפע, דרכי הגעה נוחות ועכשיו גם מקרבת העובדים שבאיזור.

מרחק מול מחיר

אם אתם מחפשים לערוך אירוע ואתם מתלבטים לגבי המיקום, איזור השפלה הוא אפשרות טובה מאוד, שכן במרחק לא גדול מאיזור המרכז הצפוף ובעל התחרות הגדולה אתם יכלים להרוויח מאולם אירועים שנותן את כל מה שתקבלו באולם אירועים במרכז רק בעלות נמוכה יותר. במחיר שתחסכו בהפרש של אולם אירועים בשפלה מול אולם אירועים במרכז, תוכלו למשל לשדרג את התפריט שלכם או אולי להוסיף אטרקציה לאירוע שלכם כמו נגנים,להקות וזמרים,הפעלות לילדים ועוד שלל אפשרויות שתוכלו לעשות בבחירת אולם אירועים בשפלה.

בחירת אולם אירועים בשפלה

כבר החלתם שאתם רוצים לחגוג באולם אירועים בשפלה, עכשיו נשאר לבחור את האולם האידיאלי עבורכם. אתם מוזמנים להשאיר פרטים יצירת קשר באתר ונציג שלנו יחזור אליכם ויעזור לכם למצוא את האולם שהכי יתאים לכם לפי מחיר מחנה, סוגי כשרות, כמות אורחים, סגנון ועיצוב של המקום, מבצעים יחודיים ועוד.

keyboard_arrow_up