אולמות אירועים בחולון

חולון היא אחת הערים המרכזיות ביותר באזור המרכז, ונראה כי היא מתפתחת בקצב מהיר, אזורי התעשייה בעיר מתפתחים מאוד, כמו גם מרכזי קניות חדשים לצד ישנים וותיקים, מה שמסביר גם את הריבוי של אולמות אירועים בחולון. לעריכת אירוע בחולון יש יתרונות רבים, כאשר היתרון המרכזי הוא ריבוי האולמות האזור וגם מבחינת לוקיישן המרכזי, הרי חולון גובלת בכמה ערים מרכזיות נוספות כמו ראשון לציון, בת ים ואף קרובה לרחובות ותל אביב.

אולמות גדולים ומפוארים לצד אולמות בוטיק

אולמות אירועים בחולון מציעים מגוון סגנונות אירוח לבחירה, החל מאולמות גדולים ומפוארים בהם ניתן לערוך אירועים אקסקלוסיביים המונים כמות גדולה של מוזמנים, לצד אולמות בוטיק קטנים ואינטימיים המציעים אירוח של כמהות אורחים מצומצמת, המתאימים לחתונות קטנות, עריכת בר או בת מצווה, ברית או בריתה. לצד כל אלה, תוכלו מלוא בחולון גם לופטים ומועדונים המתאימים להפקת בר או בת מצווה בסגנון של חברים וכמות מצומצמת של בוגרים.

אולמות באזורי תעשייה מפותחים

מרבית מאולמות אירועים בחולון שוכנים באזורי התעשייה השונים בחולון, כאשר אזורים אלה מפותחים מאוד ואינם דומים לאזורי תעשייה אפרוריים כמו בערים אחרות. באזורי התעשייה ישנם מרכזי קניות יוקרתיים ומפעלים וביניהם שוכנים אולמות האירועים הפרוסים על שטחים גדולים יחסית. באזורים אלה אורחי האירוע יוכלו למצוא בקלות חנייה, כמו גם דרכי גישה מוארים וקלים, כך שבהחלט מדובר ביתרון עצום לבעלי האירוע.

השקעה בעיצוב אדריכלי

מרבית מאולמות השוכנים בחולון הם חדשים יחסית, או כאלה שעברו שדרוג ועיצוב מחדש בשנים האחרונות, ולכן מדובר על יתרון מובהק לבעלי האירועים, שהרי עיצוב האולם הוא חלק חשוב בבחירת האולם. מלבד העיצובים, בשל ריבוי האולמות והתחרות באזור, בעלי אולמות משקיעים רבות בשירות הניתן לאורחים במהלך האירוע, ולכן שירות נהדר וודאי תפגשו באולמות באזור.

מגוון סגנונות אירוח ואוכל גורמה

מלבד העיצובים האדריכליים של אולמות אירועים בחולון, תמצאו גם מגוון סוגי מאכלים ומנות, החל ממנות גורמה משובחות ועד סגנון בופה שנעשה טרנד בשנים האחרונות. גם צורת ההגשה באולמות בהחלט מרשימה, מה שתורם רבות להנאה של האורחים באירוע.  

keyboard_arrow_up