1. את המקום הבא כדאי לכם להכיר. דופלקס הרצליה, מתחם אירועים על הטיילת המשקיף לים הפתוח, הינו אולם אירועים מהמומלצים ביותר לאירועים קטנים עד 250 איש. חתונות בוטיק באווירה של חופש, ברית או בריתה עם תפריט שף יוצא דופן, בר מצווה, אירועים עיסקיים, כנסים קטנים ועוד, באולם אירועים בסטנדרט הגבוה ביותר.

דופלקס אירועים בהרצליה כולל שלושה מתחמים לאירועים. החלל המרכזי, אולם האירועים, מוקף חלונות זכוכית שמכל עבר ניבט הכחול של הים. באולם דופלקס ריהוט עץ מאסיבי, ספות עור אופנתיות, אזורי ישיבה מסוגננים, יפים למראה ומפנקים למגע. המתחם השני, קומת הגלריה, מתאים לטקס החופה המרגשת, לקבלת הפנים או לאירועים באווירה פתוחה ומשוחררת יותר. מתחם זה הינו פתוח בקיץ ומקורה וממוזג בחורף, וכולל דק עץ, בר משקאות ואפשרויות מגוונות להושבה, בין אם סביב שולחנות גדולים, או פופים שמחברים את אורחי האירוע לחוויה של החוף הסמוך, ועוד אפשרויות. המתחם השלישי הינו המרפסת ההיקפית ומתאים לאירועים קטנים, אירועי קוקטייל עם שולחנות וכיסאות בר, מעולה להשקת מוצר, לאירועים בניחוח לא פורמלי ועם זאת מוקפד מאוד, ושוב, עם מבט ממגנט לים הפנורמי הנפרש.

בדופלקס הרצליה ניתן לחגוג אירועים החל מ- 50 איש עד 250 איש, יש חניה לאורחים במתחמי החניה הצמודים, התפריט כשר רבנות, עם אפשרות לאירועי גלאט, צוות האירועים כאן ישמח להוביל אתכם לאירוע ברמה בלתי מתפשרת, שירות מקצועי שיורד לפרטים הקטנים ביותר. החוויה כאן מושלמת, כבר אמרנו שאת המקום הזה כדאי לכם להכיר?

שריינו תאריך לאירוע שלכם. דופלקס אירועים. 052-9120225

כתובת

אצל 1, הרצליה

טלפון
מספר אורחים

עד 250 איש

כשרות

כשר

keyboard_arrow_up