סיטי הול ירושלים

אולם אירועים בוטיק עד 200 איש בירושלים

מתחם סינמה סיטי, ירושלים

    סיטי הול אירועים - אולם בוטיק בירושלים עד 200 אורחים

    חוגגים אירוע קטן בירושלים? בר מצווה אחרי עליה לכותל? ברית מילה? חתונת בוטיק אינטימית ומתוקה? אנו גאים להציג לכם את סיטי הול, אולם אירועים חדשני בירושלים, לאירועים קטנים ומוקפדים עד 200 איש.

    בסיטי הול האירוע אחר ומקורי. אווירה אינטימית, בחלל מעוצב בסגנון עדכני, מול הנוף המרהיב של ירושלים, עם מטבח שף שלוקח אתכם לחוויה בלתי רגילה של טעמים וטקסטורות

    בסיטי הול ירושלים העיצוב שונה, מקורי, מספר סיפור. עם הכניסה למתחם האירועים מקבלים אנרגיה צעירה ועדכנית. ספריה גדולה ומעוצבת, שולחנות עץ מלא, ריצוף שובר שגרה, נוף מטריף מכל מקום, בר משקאות גדול, מטבח פתוח, סטייל ואווירת בוטיק מרגשת, הכל נבנה במלאכת מחשבת, הכל נעשה עם רגש, עם חוש מפותח לעיצוב ואווירה, הכל נבנה כדי להעניק חוויה בלתי נשכחת !

    בסיטי הול חוגגים את כל האירועים בהתאמה אישית ובליווי מלא. מעוניינים לחגוג בת מצווה עם כל האטרקציות השוות? תוכלו. נולד לכם בן ואתם מחפשים מקום מושלם לברית מילה עם ארוחה קולינרית יוצאת דופן כשרה למהדרין? קיבלתם ועוד במחיר מעולה. מתחתנים בקרוב ומחפשים מקום לחינה? יש בסיטי הול אזור נפרד לתפאורה, לאוהל, למתוקים. מחפשים מקום לסדנאות מנהלים, השקת מוצרים? העיצוב פה שנע בין וינטג' למודרני מספק את הרקע המושלם לכל חגיגה, לכל אירוע, לכל חוויה שרוצים.

    כתובת

    מתחם סינמה סיטי, ירושלים

    טלפון
    מספר אורחים

    עד 200 איש

    כשרות

    כשר למהדרין

    נווטו אלינו

         

    keyboard_arrow_up