מאז מלאבס ועד פתח תקווה

פתח תקווה היא עיר שממצבת את עצמה לאט לאט, אבל בטוח. מצד אחד היא עיר גדולה יחסית, ומצד שני היא בעלת לוקיישן מצוין קצת מרכזית וקצת קרובה לאזור השרון והשפלה. בשנים האחרונות נפתחו הרבה אולמות אירועים בפתח תקווה, אך מנגד יש בה את האולמות המוכרים והוותיקים, חלקם אולמות המציעים גן מפואר עם כל המשתמע מכך, וחלקם אולמות קטנים המציעים סטנדרט אירוח בוטיק לעריכת אירועים קטנים. אז גם אתם מחפשים אולם אירועים בפתח תקווה, עליכם לדעת כמה דברים חשובים:

מיקום מנצח, מחיר הוגן

בשל המבחר הרב של אולמות אירועים בפתח תקווה, קל ללכת לאיבוד, משום שכל אולם מציע סטנדרט אירוח משלו עם קונצפט מיוחד, חלקם מציעים גן אירועים מרשים, חלקם חווית יוקרתית עם עיצוב אדריכלי מרשים וחלקם אולם מסורתי רגיל. ככל שתתמקדו יותר בבחירה שלכם, כך תוכלו למצוא את האולם המתאים ביותר לאופי האירוע והסטנדרט הרצוי לכם. מובן שיש להתאים את האולם לאופי האירוע וסוגו.

אוכל בסטנדרט גבוה

על אוכל לא מתפשרים, הרי בסופו של דבר האוכל הוא זה שמאפשר לאורחים ליהנות מהאירוע, ולכן חשוב מאוד לקבל חוות דעת על האוכל המוגש באירוע. כמובן שיש להגיע לטעימות, אך מצד שני גם לשאול חברים או מכרים שחגגו לארונה שאולם שתרצו ולקבל חוות דעת. כמו כן, חשוב מאוד לשים דגש על השירות הניתן על ידי צוות המלצרים והעובדים, שאך הוא פרמטר חשוב בעניין זה.

אולמות בפתח תקווה – נוחים להגעה, מטופחים ומתקדמים

רוב האולמות בפתח תקווה ממוקמים באזורי התעשייה – באזור סגולה, שנחשב לאזור תעשייה שוקק חיים ומטופח. יחד עם זאת, חשוב מאוד לבדוק האם האזור של האולם טופח, נגיש, מאובזר בחניון צמוד וכמובן בעל נגישות לנכים. כמו כן, חשוב לבדוק אם קל להגיע למקום, הרי באזורי תעשייה נעשה חשוך בשעות הערב, ולכן חשוב לבחון את המקום ולבדוק אם הוא מואר בלילה.

המאמר באדיבות: פורטל אולמות אירועים

Comments

הוסף תגובה

mood_bad
  • טרם התקבלו חוות דעת.
  • chat
    הוסף תגובה
    keyboard_arrow_up