האופי של ירושלים

האופי שיש רק בירושלים

ירושלים עיר הקודש, עיר שיש בה הכל מהכל, גם קדושה שלא ניתן להסביר במילים וגם מגוון מקומות היסטוריים ועתיקים עם נופים מרהיבים המעניקים תחושה מופלאה של עונג. בשל היופי של ירושלים, כיום רבים מעדיפים לחגוג אירועים שונים דווקא בעיר הקודש, ובעיקר בר מוצצה, שאז כל המשפחה והחברים מגיעים לכותל המערבי לטקס הקריאה בתורה. ישנם מגוון סוגי אולמות אירועים בירושלים, כל אחד מביא קונצפט משלו, ולכן צוות פורטל בריתות מביא לכם סקירה על סוגי האולמות הקיימים בעיר.

אולמות של בתי מלון

בירושלים ניתן למצוא מגוון רב של מלונות המציעים לערוך אירועים יוקרתיים באולמות שלהם. אירוח שכזה הוא בהחלט מרשים, יוקרתי ומפואר. לרוב, מלונות מציעים עריכת אירועים קטנים,  אך בהחלט ניתן למצוא גם אולמות קטנים, ואף מלונות המחזיקים גם אולמות קטנים וגם גדולים. אם תבצעו סקירה מעמיקה של האולמות במלונות, תוכלו למצוא אולמות המצעים את עריכת החופה בגג פתוח ומרשים הצופה לנוף בעיר העתיקה.

מסעדות לאירועים קטנים

כיום מסעדות רבות בירושלים ובכלל בכל רחבי הארץ מקצות מקום קטן ואינטימי לטובת עריכת אירועים קטנים כמו בר ובת מצווה, ברית או בריתה, כנס עסקי, חתונה אינטימית, שבת חתן ועוד. לרוב, המקום יראה כמו אולם אירועים קטן ויוגשו בו המנות של המסעדה. עריכת אירוע במסעדה היא נהדרת עבור אירוע קטן ואינטימי, משום שבעלי האירוע יוכלו לבחור את סוג האוכל הרצוי כמו מסעדה עם אוכל ים תיכוני, אסיאתית, צמחונית, טבעונית, דגים, חלבית, איטלקית ועוד.

אולמות וגנים המשקיפים לנוף

היופי במרבית האולמות הירושלמיים הוא הנוף הנשקף מהחלון. כיום אולמות רבים מציעים עריכת אירוע ובמיוחד את החופה מול הנוף הקסום של העיר ירושלים ממנה נשקפים מגוון מקומות מרהיבים כמו מגדל דוד, העיר העתיקה, הכותל ובכלל הנוף הקסום של העיר. כמו כן, אפשר למצוא אולמות המציעים נוף פתוח של 180 מעלות וממנו נשקף הנוף הקסום של העיר. ומי מכם שמעוניין באירוע יותר סטנדרטי, יוכל למצוא גני אירועים ואולמות מיוחדים המבוססים על עיצובים עתיקים ויפים המזכירים את האווירה הקדושה של העיר ירושלים.

המאמר באדיבות: פורטל אולמות אירועים

Comments

הוסף תגובה

mood_bad
  • טרם התקבלו חוות דעת.
  • chat
    הוסף תגובה
    keyboard_arrow_up