איך לבחור אולם אירועים שיתאים לכם?

בחירת אולם אירועים שיתאים לי

ניתן לומר כי בחירת האולם היא המשימה המורכב ביותר בהליך הפקת האירוע, הרי הוא המקום המרכזי בו כולם מתכנסים וחוגגים, ולכן בחירתו היא המורכבת ביותר. יחד עם זאת, חשוב להבין כי תהליך זה יכול להיות מהנה, רק אם תשכילו להבין מה חשוב לכם ומה פחות, ופשוט להתמקד בבחירה שלכם. למה? מכיוון שכיום ההיצע של האולמות הוא גדול, כל אולם אירועים מציע סטנדרט אירוע מיוחד עם קונצפט הכי חדשני שיש, מנות טעימות, שירות יוצא דופן, מגוון תוספות ושדרוגים ועוד. ההיצע הרב ומגוון האפשרויות יכולים לגרום לבלבול רב בקרב בעלי האירוע.

אז מה עושים ועל מה חשוב לשים דגש בתהליך בחירת האולם?

תקציב – אולי קלישאתי לרשום כאן תקציב, אבל חשוב להבין שבעלי אירועים רבים מבזבזים את זמנם לריק בשיטוט באולמות יוקרתיים במרכז שכלל לא עונים על התקציב שלהם, מה שאומר שהם חשופים לסטנדרט גבוהה ויהיה להם קשה לרדת לסטנדרט נמוך יותר התואם לתקציב שלהם. ולכן, הגדירו תקציב מראש ולכו לראות רק אולמות המתאימים לתקציב.

כמות האורחים – זהו אחד הפרמטרים שקשה לחזות מראש, אך מצד שני הוא פקטור משמעותי בבחירת האולם. וודאי שאם כמות המוזמנים תהיה קטנה, מומלץ ללכת לראות אולמות קטנים וכך גם ההפך. בקיצור, צרו רשימה מסודרת, ורק אז התחילו במסע לעבר בחירת האולם.

מיקום אופציונאלי – למיקום האולם יש משמעות רבה, ועדיף שיהיה כמה שיותר קרוב למרבית האורחים שלכם, מה שיגדיל את הסיכוי שכולם יבואו. נכון שלא ניתן לרצות את כולם, אבל אפשר בהחלט לעשות מאמץ ולבדוק מה המיקום הכי קרוב למרבית האורחים.

נראות האולם – נראות האולם היא לא רק העיצוב הפנימי שלו, שהרי רוב האולמות מעוצבים על ידי עיצוב אדריכלי ומושקעים מאוד, אבל חשוב להסתכל גם על הדברים הקטנים כמו – האם האזור מואר, האם השטח סביב האולם מטופח, האם השירותים מטופחים, המטבח אסתטי, המקום לחופה נראה טוב וכו'.

המאמר באדיבות: פורטל אולמות אירועים

Comments

הוסף תגובה

mood_bad
  • טרם התקבלו חוות דעת.
  • chat
    הוסף תגובה
    keyboard_arrow_up