אזור המרכז – איך מסננים את ההיצע הגדול

אזור המרכז שוקק חיים, יש בו הכל מהכל, ובין היתר גם מגוון אולמות אירועים המיועדים לעריכת סוגים שונים של אירועים, גדולים, בינוניים וקטנים. בשל ההיצע הרב של אולמות באזור המרכז, רבים נוטים ללכת מעט לאיבוד, מצד אחד הם מעוניינים לערוך אירוע יוקרתי ומרשים, ומצד שני הם מעוניינים למצוא אולם המתאים כמו כפפה לאופי האירוע שלהם ולכמות המוזמנים הצפויה להגיע. יפוש האולם באופן טבעי תהיה המשימה המורכבת יותר ביחס לאחרות, שהרי מדובר על הבחירה המשמעותית ביותר והיקרה ביותר ביחס לדברים האחרים.

אז מה עושים וכיצד מתמקדים?

הולכים לראות רק אולמות אירועים במרכז המתאימים לתקציב – פעמים רבות בעלי אירועים אינם מגדירים תקציב מראש, ולכן סתם מבזבזים את זמנם בביקור באולמות שאינם מתאימים כלל לתקציב שלכם ואולי גם לא לכמות המוזמנים הצפויה להגיע. חשוב מאוד לחשב את העלויות והתקציב על פי העלות למנה, ולא לשכוח את ההוצאות הנלוות כמובן.

עורכים רשימת מוזמנים – כחלק חשוב מתכנון האירוע, יש צורך לערוך רשימת מוזמנים, מה שיאפשר לכם לדעת בוודאות איזה אולם יתאים לכם. חשוב להבין כי פעמים רבות אנשים חושבים כי יש ברשותם מספר מועט של מוזמנים, אבל בפועל לא כך הדבר, משום שפתאום יכולים להיות מוזמנים נוספים או ההפך. אם כך, חשוב לבצע רשימה מסודרת ורק אז ללכת לראות אולמות.

אולם אירועים עם מיקום נגיש – ידוע שבאזור המרכז יש בעיות חנייה, וודאי לא תרצו שהאורחים יסתובבו שעות כדי למצוא חנייה. ולכן בדקו אם האולם מציע חנייה במקום והאם היא מספיקה לכמות האורחים הצפויים להגיע.

אוכל מעולה – אוכל הוא פרמטר חשבו בעל בחירת אולם אירועים במרכז ובכלל, ולכן חשוב מאוד לבדוק את קמת האירוח של האולם, את הצורה שבה מגישים את האוכל, את המגוון הרחב של המנות, הקינוחים וכמובן גם את השירות הניתן מצוות המלצרים של האולם

גודל האולם – לגודל האולם יש השפעה רבה על אווירת האירוע, הרי מצד אחד אולם קטן מידי יוכל להיות צפוף, ומצד שני אולם גדול מידי לכמות קטנה של מוזמנים יוכל להיראות שומם.

המאמר באדיבות: פורטל אולמות אירועים

Comments

הוסף תגובה

mood_bad
  • טרם התקבלו חוות דעת.
  • chat
    הוסף תגובה
    keyboard_arrow_up